Platforma DataWalk wspiera 4MATS.pl w analizie BigData
4MATS.pl, innowator w obszarze marketingu mobilnego, wykorzystuje platformę DataWalk jako Integrated Data Hub i dzięki szybkim analizom miliardów danych zwiększa swoją rentowność.
„Wdrożenie opracowanej przez firmę PiLab platformy analitycznej DataWalk, przeniosło nasz biznes na zupełnie nowy poziom” – mówi Michał Kalinowski, CTO 4MATS.pl. „Dzięki dokładnej analizie danych byliśmy w stanie wprowadzić niewielkie zmiany, które przyczyniły się do zwiększenia efektywności naszych działań i spowodowały wzrost zysków z wybranych kampanii średnio o 7,5%” – dodaje.
Intuicyjny, czytelny interfejs DataWalk pozwala użytkownikom biznesowym 4MATS.pl, na to, co do tej pory nie było możliwe - dowolne przeglądanie zbiorów zwierających 1,5 miliarda rekordów. Przyrastające dane importowane są do systemu z szybkością od 300 do 500 tysięcy obiektów w przeciągu pięciu minut. Nowe zasoby są od razu dostępne do analiz, mogą także służyć do tworzenia kolejnych iteracji modelu danych.
Platforma DataWalk zapewnia spółce 4MATS.pl możliwość dowolnego filtrowania i agregowania danych i przekazywania ich do dalszej pracy w narzędziu statystycznym R lub w Excel’u. Interfejs RESTful API umożliwił automatyczny przepływ przeanalizowanych danych pomiędzy platformą DataWalk, a systemem marketingowym 4MATS.pl.
Warto zaznaczyć, że cały projekt wdrożeniowy 4MATS.pl został zrealizowany na 2 standardowych serwerach o stosunkowo niskich parametrach.
"Bardzo cieszy nas, że platforma DataWalk sprawdziła się w zderzeniu z bardzo trudnymi i wymagającymi potrzebami analitycznymi 4MATS.pl” - mówi Paweł Wieczyński, Prezes Zarządu PiLab. „Udowodniliśmy, że przy pomocy naszego oprogramowania jesteśmy w stanie realizować, w absolutnie unikatowy sposób, bieżące analizy ogromnych zbiorów danych, co bezpośrednio przekłada się na korzyści biznesowe naszych klientów” - dodaje.