Platforma DataWalk wspiera 4MATS.pl w analizie BigData

Platforma DataWalk wspiera 4MATS.pl w analizie BigData

4MATS.pl, innowator w obszarze marketingu mobilnego, wykorzystuje platformę DataWalk jako Integrated Data Hub i dzięki szybkim analizom miliardów danych zwiększa swoją rentowność.

Wdrożenie opracowanej przez firmę PiLab platformy analitycznej DataWalk, przeniosło nasz biznes na zupełnie nowy poziom” – mówi Michał Kalinowski, CTO 4MATS.pl. „Dzięki dokładnej analizie danych byliśmy w stanie wprowadzić niewielkie zmiany, które przyczyniły się do zwiększenia efektywności naszych działań i spowodowały wzrost zysków z wybranych kampanii średnio o 7,5%” – dodaje.

Intuicyjny, czytelny interfejs DataWalk pozwala użytkownikom biznesowym 4MATS.pl, na to, co do tej pory nie było możliwe - dowolne przeglądanie zbiorów zwierających 1,5 miliarda rekordów. Przyrastające dane importowane są do systemu z szybkością od 300 do 500 tysięcy obiektów w przeciągu pięciu minut. Nowe zasoby są od razu dostępne do analiz, mogą także służyć do tworzenia kolejnych iteracji modelu danych.

Platforma DataWalk zapewnia spółce 4MATS.pl możliwość dowolnego filtrowania i agregowania danych i przekazywania ich do dalszej pracy w narzędziu statystycznym R lub w Excel’u. Interfejs RESTful API umożliwił automatyczny przepływ przeanalizowanych danych pomiędzy platformą DataWalk, a systemem marketingowym 4MATS.pl.

Warto zaznaczyć, że cały projekt wdrożeniowy 4MATS.pl został zrealizowany na 2 standardowych serwerach o stosunkowo niskich parametrach.

"Bardzo cieszy nas, że platforma DataWalk sprawdziła się w zderzeniu z bardzo trudnymi i wymagającymi potrzebami analitycznymi 4MATS.pl” - mówi Paweł Wieczyński, Prezes Zarządu PiLab. „Udowodniliśmy, że przy pomocy naszego oprogramowania jesteśmy w stanie realizować, w absolutnie unikatowy sposób, bieżące analizy ogromnych zbiorów danych, co bezpośrednio przekłada się na korzyści biznesowe naszych klientów” - dodaje.

 


 

PiLab S.A.  polski vendor technologii high-tech notowany na giełdzie, pozyskał w rundzie A finansowanie o wartości ponad 20 mln zł (14 krajowych funduszy i amerykański VC), ustanawiając polski rekord dla spółek IT na tym etapie rozwoju. Spółka rozwija zaawansowane, skalowalne  narzędzie klasy enterprise do analizy danych. Platforma DataWalk umożliwia odkrywanie oraz dostarczanie kompleksowej wiedzy ukrytej w miliardach danych, odseparowanych w rozproszonych systemach i zbiorach gromadzonych przez przedsiębiorstwa i instytucje. Spółka rozwinęła unikalną na skalę światową technologię, na którą złożono patenty w USA i Europie.